piątek, 9 listopada 2012

Bez igły i nitki, ale za to charytatywnie!

     Postanowiłam wesprzeć akcję charytatywną Fundacji "Iskierka" prowadzonej na facebooku pod hasłem 'Blogi dzieciom'. Akcja polega na tym, że blogerzy oddają przedmioty na aukcje przeprowadzane na allegro.  Uzyskana suma pieniędzy trafi do podopiecznych Fundacji "Iskierka" z których losami możecie zapoznać się klikając TUTAJ.

Przedmioty, które oddałam zaprezentowane były w postach o:
2. biżuterii inspirowanej Audrey (kolczyki + pierścionek)

Noszę się z zamiarem oddania bransoletki z koralików toho, których kilka sztuk zaprezentowałam post wcześniej (jakieś sugestie co do koloru, zapięcia?). 

Zwycięzców aukcji z biżuterią mojego wykonania zapewniam, że każdą rzecz opakuję ozdobnie najpiękniej jak tylko się da!

Aukcje ruszają już niedługo, kiedy tylko się to stanie od razu wrzucę link.

1 komentarz: