poniedziałek, 7 grudnia 2015

Moja "Kula Kwiatula"

Tak, w końcu "kwiatulowa" faza dopadła i mnie. Podejrzewam, że zdecydowana większość twórców biżuterii (w tym ja) uśmiechnęła się na widok kuli zaprojektowanej przez Weraph. Mało tego, kierowana podziwem, zazdrością i ambicją, postanowiłam udowodnić sobie i światu, że ja też potrafię taką stworzyć ;)
Przyznaję, że zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale to jedyne jakie posiadam, gdyż komplet był prezentem.
Pozdrowienia i podziękowania dla Weraph za jej twórczość, pomysłowość i tutoriale, dzięki którym stałam się częścią cudownego świata handmade.

Dodam tylko, że kula i kolczyki zostały wykonane z koralików:
-Rose Petals Vitrail 8x7mm
-Toho Round 15/0 Metallic Hematite
-Toho Round 11/0 Opaque Jet 

Bransoletka:
-siatka jubilerska 8mm
-Toho Round 11/0 Silver-Lined Crystal
-NihBeads Round 12/0 Trans-Lustred Crystal





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz